neděle 11. září 2005

Black Jack - hlášení v téměř pěti měsících... -

Tak mi páníček od jednoho hafana poslal jedno z pravidelných hlášení ... mám z nich (z páníčka i z pesana) opravdu radost.No není to skvělé,když víte,že jste dali štěně člověku,který má opravdu zájem a nenechá psisko růst jak dříví v lese ? Část hlášení vám běz vědomí autora přepíši ... snad mne za to ti dva nepokoušou.

Povaha: zdá se, že bude výborná. Celkem ochotně se učí:
"ke mně" přivolání cca 99% úspěšnost (1% když je nažraný — to se mu moc nechce, ale pak většinou milostivě přijde), zvládá i přivolání posunkem, otázkou zatím je jak se bude chovat mezi ostatními psy na cvičáku a za "provozu",
"sedni" bez problémů hlasem i posunkem,
"štěkej" celkem ochotně hlasem i posunkem,
"k noze" pochopil tento týden a dokáže to už i bez vodítka,
"zůstaň" = problém, protože se bojí, že ho tam zapomenu,
"aport" celkem rád, ale ještě neví, že ho má odevzdat (tahá už asi kilovou dřevěnou činku),
na kočky a srnčí (máme za plotem) nereaguje než že si štěkne, ale většinou ne, k ostatním psům je vstřícný a bezproblémový, na cizí lidi má ostrý start, ale pak by je ulízal. Byl se mnou dvakrát na hřiby (cca 15 km) byl bez vodítka a bez problémů. Největší vzdálenost mezi námi byla asi 20 metrů a to si hlídá. Já se mu totiž sem tam schovám a to ho znervózňuje. Můžu si to dovolit — za naším je pole a remízky cca 2 x 2km. Téměř sterilní prostředí. Na cvičáku ještě nebyl.
.......
Rád a ochotně bojuje s hadrou a dokonce nepustí i když mu padne přes oči a nevidí. Nebožka pustila. Holt je to pes. Sem tam ohrne pysky a dostane facku, takže už to začíná chápat, ale vše je v normě. Kupodivu zatím nic nezničil, alespoň se nepamatuji, a nejraději má na hraní moje staré tričko a prázné PET lahve.
IQ asi 250, protože je vyčuraný jak mraky. Naprosto přesně ví, kdy ho chceme dát do kotce. Ráno je tam dřív než já, protože čeká na žrádlo, odpoledne, kdyby tam měl roštěnky, tak se posadí 10 metrů před kotec a čeká (většinou ho tam donesu, ale kdo má tahat 20 kg!). Je ohromně společenský a nerad je sám.

Když má nový majitel ještě smysl pro humor,je to paráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat