sobota 11. července 2009

Klubová výstava se zadáním titulu : Hilo,Klubový vítěz.

minulou neděli pořádal DKČR Klubovou výstavu.Již v sobotu jsme zjistili, že se nám na ni vnutil i IDC vítěz 2008 Hilo von Nemesis.Německý pes,který čistě náhodou jezdí po stejných výstavách, jako pan rozhodčí Thomas Becht, který byl pozván i na tu naši.Osobně si představuji světového (IDC) vítěze jinak.S lepšími zády, lepším úhlením předních končetin, lépe modelovanou hlavou a jak jsme potom všichni viděli i mnohem lepším předvedením.

Ale můj názor je v tomto případě irelevantní a nakonec ten pes byl ve skutečnosti lepší,než na fotkách,které jsem viděl. Navíc byl přihlášen do stejné třídy,jako "můj" Grind a tak jeho majitelé z toho velkou radost neměli.Na druhou stranu,kdy se jim podaří stoupnout si vedle tolik ověnčeného psíka? Zajímavostí ještě bylo,že ze čtyřech přihlášených černých psů v naší třídě se jeden nedostavil vůbec a druhý byl přeřazen do třídy jiné.A tak ta taškařice zůstala na Grimovi a jeho páníčcích. Ještě,že se nepřátel nebojí a na množství s konkurencí spřízněných rozhodčích nehledí. Grim si odnesl známku Výborná 2 a res.CAC a my byli spokojeni. Na svou druhou,či třetí výstavu se dostavila desetiměsíční černá Iron Maiden Restless Heart a v opravdu silné konkurenci sedmi fen ve třídě mladých získala známku Výborná 3. V hnědých fenkách mi udělala radost Enigma Restless Heart,která vyhrála třídu otevřenou a získala známku a titul V1 CAC.Největší úspěch dosáhl její hnědý bratr Exploited Restless Heart,který nejprve zvítězil ve třídě vítězů – V1 CAC -a následně získal i titul Klubový vítěz – hnědý.Sečteno a podtrženo, myslím,že majitelé odcházeli spokojeni. Samozřejmě já také.

Na tuto výstavu jsem jel opět fotografovat a speciální metodou pro vás zaznamenat oficiální dění i zákulisní taje.





a jak je dobrým zvykem,přidáván link na ostatní obrázky.























Žádné komentáře:

Okomentovat