úterý 4. října 2005

Weekend plný zážitků ...

O víkendu jsme měli být na chatě kamaráda a slavit tam narozeniny mého dvorního autolékařa a úhlavního přítele M.Jenže počasí nám nemělo přát a protože se trachtace mělo účastnit hejno skřítků,akce byla odvolána.To mne trochu rozlobilo,neb jsem nahlásil dovolenou,ale kamarád zosnoval náhradní plán...v sobotu se šla porcovat vepřová kolena do místní nekuřácké restaurace.

Účastníků bylo méně,než se mělo setkat na oné chatě,ale zdravé jádro zůstalo.Bohatě jsme pojedli a já díky skřítkovi,který si poručil kuřecí řízek a snědl asi jen třetinu,si zhuntoval žaludek na další dva dny.Skřítek vedl důležité hovory s kolem sedícími tetami a pak ukořistil několik prázdných lístků a tak jsme malovali.Na to,že jsme se poroučeli už po dvou hodinách,jsme toho stihli celkem dost.


O program na neděli jsem se postaral s dovolením sám tím,že se mi podařilo v soutěži na rádiu Beat (jediném,které poslouchám...fakt) vyhrát dvě vstupenky na veletrh modelů a hraček.Na výlet nás vyrazilo pět dospěláků a čtyři skřítci.Nejprve jsme museli navštívit sídlo onoho rádia a protože v téže vilce sídlí i rádio Kiss (obě rádia patří jednomu majiteli),tak hned v recepci na nás z fotografie blahoskloně shlížel můj kamarád Dejvy,který tu dělá moderátora.To jsem si nemohl nechat ujít a skřítka jsem pod Davídka visícího na zdi aranžoval.Potvůrka malej dělal obličeje,kroutil se a vůbec vyváděl neplechu.

Pak jsme v rámci dne otevřených dveří odpověděli na pár otázek (teda bylo jich celkem dost),ohodnotili v nich moderátory ("Kachnička" ode mne dostala jedničku s hvězdou.),dostali za to prezent v podobě dvojcédé Pražského Výběru (to jsme ale čuměli!),pokoukli po vilce,přes prosklené dveře zahlédli známého hudebníka (K.Palmer)dávajícího rozhovor do éteru a vyrazili směr Letňany.
Modely letadel,vlaků,aut a lodí bylo přehršel,ale skřítka více zajímal obsah haly druhé. V té byl ráj pro skřítky.Toho mého jsem musel odvádět od jedněch hraček,nebo stavebnic proti jeho vůli,ale jen proto,aby jsme se o pár metrů dál zastavili u druhých.Být po jeho,sedl by si k první volné stavebnici a nic ostatního by neviděl.A ačkoliv jsem dobrý hospodyň.. a dojídám po něm řízky ke škodě svého zdraví,oběživem jsem se zásobil a tak jsem mohl několik bankovek vyměnit za pár autíček a drobností...to aby měl skřítek památku na výlet a já mohl několik starých s poruchou trvalého rázu vyhodit do koše.Tajně!Cestu domů jsme prospali a myslím,že nám bylo fajn.









Žádné komentáře:

Okomentovat