pátek 17. srpna 2012

Beat festival v Kolíně.

Před třemi týdny (to to letí,co? :)  ), jsem se vydal na kolínský Kmochův ostrov, neb tu byla jedna akce: TPCA Beat festival. Šlo již o opakovanou událost (pátý ročník),ale pro ty,co nevědí... jde o soutěžní přehlídku regionálních kapel, prý začínajících. O tom,ale i o regionalitě skupin lze polemizovat.  O tom ale psát nebudu.
Na akci jsem šel s úhlavním kamarádem Milošem a vtipně jsem mu tvrdil,že začíná ve tři odpoledne. No,tak nezačínala...nýbrž už v jednu. Ještě,že skupina mých dalších kamarádů, Dejvyho a Bejvise hrála až později, jinak bych to od nich asi schytal.
Ale zkrátím to - bylo pěkně,alespoň odpoledne. Po té,co jsme odešli začala bouřka,malé tornádo,prostě nebylo už tak pěkně a asi dvě skupiny už nezahrály. Ale my za to fakt nemůžem !
Na začátku lidí pomálu,jak to tak bývá,ale na nesoutěžního tahouna akce,skupinu Harlej se malý amfiteátr docela naplnil.Sešlo se tu dost zajímavých lidí a lidiček,několik známých jsem potkal,... zase jeden pěkný den.
David nepil alkohol.

"Kérku" už má dneska fakt kdekdo :) ....

a foťák taky ... (nazdar Zdeňku)

Miloš si chtěl koupit krásný balónek,ale už nebyly ...

Úplně nejhorší skupina,jakou jsem zaposledních dvacet let slyšel - Epitaf...
Zpěvák si nechal od babičky našít asi milion karabin (alespoň nepoztrácí klíče), roštěnka u kláves se tvářila úplně nejdrsnějc a dělala na lidi obličeje..a i dneska by je zábavovka Hever,Iras,prostě každá, převálcovala.

Zato vítězná kapelka Bu-Fu, to byla jiná třída. Sice jejich styl neposlouchám,ale kluci měli drajv a fakt jim to šlapalo. Také vyhráli obě soutěže: diváckou i odbornou a skásli pořadatele o pěkných sto tisíc.

K vidění byli i jedinci,kteří přišli zřejmě přímo z terapie.

Ba i malá Catwoman (soukromě ji říkám barevné dítě bílých rodičů)

Harlej odvedl velice profesionální práci,když odehrál plnohodnotný set. Mnoho jiných by to odfláklo,když vezmu v potaz,že hráli za světla a i diváků mohlo přijít o chlup víc. 


Služebně nejmladší člen Harleje si hrál na G-hasící pěnový přístroj.

Také vystoupila skupina Liguére! O její regionalitě lze pochybovat,stejně jako o tom,že by to byla skupina začínající,ale to už jsem někde naznačoval a je mi to vlastně fuk. Kór, když se jedná o skupinu chudou,jejíž zpěvák Alan Pešta nemá ani na pořádný,kompletní housle. :) Jejich hudba nemá stylové ohraničení,což je asi její velká přednost a zároveň slabina. Ale dvě písničky se mi líbily hodně.


Nakonec jsem si schoval obrázky skupiny,kvůli které jsem se do velkoměsta vydal ...
a nejmenují se Grave ! :)
Tak to je kamarád Dejvy a je fakt pěkně "pomalovanej".

Toto bych nazval: Pravá a levá noha ďábla  :)

A i když jejich styl vůbec nemusím,můj hlas samozřejmě dostali. navíc jsem zjistil,že zpěvákovi Bejvisovi není a snad ani nemůže být rozumět, takže hoši,pokud scháníte textaře .... :)

... a to jsem si myslel,že už jsou všichni v Mexiku ...



















Žádné komentáře:

Okomentovat