čtvrtek 2. července 2009

Neděle a návštěvy u známých.

V neděli jsem se rozjel splnit několik závazků a brašnu s fotokrámy táhnul s sebou.Nejprve jsem navštívil kamaráda,co si za dobu,po kterou jsme se neviděli,pořídil dům a přítelkyni.Ta má ještě závazek-velkého psíka.Pokecali jsme,já popil nealko s bublinkama a vyrazil na další štaci. Ale nejprve ten velký pes.(Bordóská doga) – Přeci si nepotáhnu těžkou tašku jen tak.
O pár kilometrů dál bydlí dcera mé hnědé feny a ta si pořídila několik miminek.Ty jsem po debatě s páníčky rychle také cvaknul,to abych mohl hnědé ukázat,jaká to má pěkná vnoučata. A myslím,že jeden,či dva kousky jsou ještě volné, tak pokud vám zrovna chybí malý uzurpátor a terorista .... link – Chovatelská stanice
No a aby toho nebylo při víkendu málo, tak mi volala panička černého psa z mého chovu, že na Mezinárodní výstavě psů v Brně získal V1 CAC,res.CACIB. To se to pak jde v pondělí do zaměstnání. :-)

1 komentář:

  1. a kde jsou? (ester - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2010, 10:29:11
    kde jsou bordo dogy ??Misto toho tady jsou naky tajtrlici fuj

    (dobermann - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2010, 10:38:56
    Sama jsi tajtrlík. :)

    OdpovědětVymazat