pátek 12. srpna 2005

Skřítek nechce spát ...

Není toho mnoho,co bych po svém skřítkovi chtěl. Snad jen,aby správně jedl,po jídle chodil spát,nemlátil s hračkami,neukazoval na všechny věci v obchoďáku s výrazem:"To chci" a ještě pár věcí,na které si honem nevzpomenu.Ale myslím,že na malého skřítka je to moc.

Nebo možná není,ale ten rarach miniaturní dělá vše proto,abych si to myslel. A protože s rarášky,skřítky a jinou miniaturní havětí mám pramálo zkušeností,tak mu to někdy baštím a někdy mne to naopak přivádí do stavu šíleného,hysterického skřeta. Samozřejmě,zjišťuji zjištěné a objevuji objevené. A nechápu dávno pochopené... Proč,když vydám jednoduchý povel: "Na tom písku si normálně hraj,neházej těma kamínkama a neházej písek." má během pěti minut skřítek písek na hlavě,za tričkem a po celkovém ohledání i v teplácích? Miniaturní slipy nevyjímaje? Proč,když špínu miniaturu vkládám do vany,ve které je přiměřeně vody,nadbytek pěny a různých plovacích skřítčích věcí,potřebných ke koupeli,si bláhově myslím,že stačí špindíru poučit o tom,že ve vaně se sedí,v žádném případě nestoupá a už vůbec se do vody nedávají věci,jež jsou na poličkách po zdech? Jak je pak možné,že mi při jedné z četných kontrol s bezelstným výrazem scvrklina hlásí,že ta otevřená lahev od psího šamponu,která se kolébá v chladnoucí vodě,byla fakt prázdná? A jak je možné,že v zařízení,které se využívá ve všední dny k odkládání skřítků,se po poledním jídle můj skřítek radostně a bez odmluv oddává polednímu spánku, zatím co když jsme doma tvrdí,že se mu očička nezavírají a vůbec,ale vůbec se mu spinkat nechce a pak během několika milisekund upadne téměř do bezvědomí právě v ten nejnepříhodnější okamžik? Nejnepříhodnější samozřejmě pro mne. Skřítkovi je to fuk. Tak se toho budu muset o těchto trpajzlících ještě mnoho naučit.Jinak se zblázním.A odvezou mne do Havlíčkova Brodu,nebo tak podobně....A budou na mne dělat pokusy....A sledovat mne špehýrkou v polstrovaných dveřích.... A dělat si o mém chování poznámky...A zkoušet na mne nové sedativa,barbituráty a jiné preparáty...POMÓÓÓC...

1 komentář:

  1. Pomoct (Líba - Mail - WWW) Vloženo 05.10.2007, 15:58:18
    Tak tyhle příhody jsou mi důvěrně známé a mám to doma taky, tak klííííd!:o) Tuhle nás pobavil náš skřítek starší od toho vašeho o rok: s malou ségrou seděli na suti a kradenýma kladívka rozbíjeli suť na prach...Za chvíli bráška schoval kladivo a říká: Tatí!Hele! Eliška tu rozbíjí kamínky! To nesmí, že jo? Táta: "Ale jo, to může". A kluk na to: Tatí, já to dělám taky!

    OdpovědětVymazat