úterý 5. července 2005

Skřítek zlobí mě a skřítka zlobí malá dobrmanka.

Když mne někdo popohání,občas roztočím své mozkové závity rychleji a když mne chválí,ještě rychleji. A protože mi jedna osůbka pohladila ego,rozhodl jsem se,že dohoním zameškané. Alespoň trošičku....

Ačkoliv u mne skřítek bydlí každý druhý týden,nenapsal jsem o něm téměř nic...možná proto,že je můj a tak nějak se o něj nechci dělit. Ale protože skříteček někdy děsně zlobí a někdy vymýšlí lumpárny,rozhodl jsem se,že ho prásknu...
Můj skřítek měl pěkné dlouhé vlasy.Než si do nich šikovně vetknul žvýkačku.Tak šikovně,že toho jeho matka využila k ostříhání.Nejprve vršku skřítčí makovinky a po několika dnech i přes mé protesty,zbytku.Když se na něj podívám,vybavují se mi povinné školní filmy ze Sovětského svazu. Brrrr... Mám ruského skřítka!... Jediné plus a přiznávám,že veliké,je to,že se mu nebude potit kebulka a možná se mu tím pádem nebude přehřívat a nebudou se v ní "vyrábět" skřítčí zlotřilosti.Ale zatím to nefunguje! Možná,ale jen možná proto,že skřítek utrpěl zánět spojivek a musí nosit čepici s kšiltem a brýle.


Protože u nás stále ještě přebývá jedna dobrmaní slečna,trávíme s ní a s ostatníma holkama hodně času. Skřítek tvoří na minipískovišti bábovky a já poposedávám,hraji si s minidobrmankou a hlídám velké psice,aby se neproděravěly,když někdo kráčí kolem vrat.
A ta malá vymyslela nový způsob zábavy:přiběhne za skřítkem,párkrát do něj žďuchne nosánkem a pak mu sekne lopatku či bábovku a uteče s lupem na druhý konec zahrady. A skřítek piští,že krade a jde jí to sebrat. Rychle se naučil,jak okrást malou zlodějku,aby se ho nebála a tak hned,jak se otočí,psinka lítá kolem něj a čeká,až pískonářadí zase někam odloží. A takhle pořád dokola.....







Žádné komentáře:

Okomentovat