středa 24. června 2009

Speciální výstava dobrmanů 2009

byla tuto sobotu v Kroměříži a byla spojena po delší době se soutěží o Kombi vítěze. Ta spočívá v tom,že se psíci naštvou a vyšlou zakousnout rukáv pána k tomu určeného. Toto je ohodnoceno bodíky,stejně jako umístění na výstavě a který pes a fena získá celkem nejvíc bodů, ten je vyhlášen Kombi vítězem Speciální výstavy. A abych nezapomněl na svoje favority,hned zkraje napíši, že černý Grind Restless Heart získal ve třídě vítězů známku V2 res.CAC a hnědý Exploited Restless Heart také ve třídě vítězů V1 CAC.
(Grind RH šel navíc druhý den kolem Krajské výstavy v Ústí nad Labem a protože snad pořadatelé chtěli návštěvníkům ukázat dobrmana,či z jiného důvodu, byl na této výstavě posouzen a ohodnocen známkou a tituly V1 Vítěz třídy a Krajský vítěz.)

Počasí ze začátku nebylo vystavovatelům nakloněno, lehce pršelo, ale například rozhodčí J.Klíma byl připraven. A jeho deštník byl také nejhezčí.Naštěstí se mu nestačil psík omýt a později již bylo příjemně,i když bez sluníčka.

Pan rozhodčí byl za elegána,ale jinak to neměl mnohokrát při posuzování lehké a tak často nevěděl,na čí stranu se přiklonit.

Protože se jednalo o prestižní výstavu,měli někteří vystavovatelé nervy "na pochodu" a někteří se dokonce vrhali na kolem sedící a stojící přihlížející. Vynucovali si tak jejich podporu a povzbuzování.

Jako na jiných výstavách zde bylo vidět i několik nešvarů, které na výstavách přetrvávají. Mimo jiné jsem zaregistroval účastníky,kteří oslavovali případný úspěch již den předem,v kruhu usínali a ty pak musel pan rozhodčí budit.

Po probuzení se snažili výsledek posuzování ovlivnit tím,že směrem k rozhodčímu mnohovýznamně špulili ...

Jako odměnou,že jsem vyrazil na tuto výstavu, kde jsem jen zíral a trochu fotil, mi bylo to,že jsem poprvé v životě viděl siamská dvojčata. Kvůli zachování soukromí vám mohu nabídnout obrázek jen jejich části,ale i z té je poznat,jak jsou zvláštně srostlá. Navíc odhalíte,že mají vytříbený vkus,co se týká bot

Také byl k vidění pár,o jehož fotografie by se dozajista poprali reklamní agenti firem Wella, Pallete, Garnier i Schwarzkopf.Tuto dvojici jsem již zaregistroval na minulé výstavě a musím potvrdit,že jim to opravdu sluší.

Díky své skryté kameře jsem ale objevil novinku na poli nekalého zbavování se konkurence. A tou je odstřelovač s maskovaným odstřelovacím zařízením, které vychází se starého osvědčeného modelu Dragunov.
A také díky svému cpl filtru jsem mohl zachytit i zaměřovací kříž tohoto zařízení,který je jinak "neviditelný".

Napadla mne jen otázka,zda diváci a soutěžící stojící kolem odstřelovače nic netušili,nebo zda i oni měli na jeho výkonu zájem a dělali mu zeď.Možná díky tomu,že není toto zařízení ještě zcela doladěno, možná i díky jeho tvaru, není toto naštěstí úplně přesné a tak na mokrou trávu padl pouze jeden psík a jedna vystavovatelka. Zda šlo v jejím případě opravdu o zásah vedle můžeme jen spekulovat.

Nakonec jsem viděl a zachytil porušování zákona na ochranu zvířat.Protože šlo o zahraničního účastníka, který se provinil, bylo okamžitě speciální jednotkou, která se bleskově dostavila, zakázáno fotografovat.Tudíž samo týrání svěřeného jedince jsem vyfotil,ale zatýkání a odvádění hříšníka jsem musel "střelit" od boku.Na obrázku je díky tomu vidět jen část osoby,ale jak s ní bylo naloženo poznáte. A aby bylo hledání jednodušší, vložil jsem do obrázku nápovědu.

Výstavu také navštívil Don Corleone českého chovu dobrmanů a ten se náramně bavil. Myslím,že nebyl sám ....














Žádné komentáře:

Okomentovat