pondělí 12. května 2008

Z cizího krev neteče,

aneb kousání a žužlání,bez ztráty krevních destiček.

V neděli jsem se jel podívat na jeden blízký cvičák,kde se školili figuranti (blázni,co se i ve vedrech navlékají do vycpaných oděvů a pro radost a zálibu jiných do sebe nechávají kousat přítomnými psy,za což jim v psím nebi staví pomníky)a kde se také nacházelo několik mých známých.Jedna z nich mi ukázala malého tatrmaního kluka,kterého socializovala tak,že křičela: Trhej,Zakousni ho a podobně,což psík činil a včechny prsty a nosy,které se k němu přiblížily, poctivě ožužlal. Psík bude cestovat do ciziny,kde bude dělat zcela jistě parádu a radost novým majitelům.Bylo to pro mne tím zajímavější,že to je vnuk mé hnědé Honeymoon aka Axxis, syn Cinderelly Restless Heart,přezdívané Dýna. A aby byly informace kompletní,tak se narodil v chovatelské stanici First Floor a tatínkem je černý Urian.Myslím,že se jim kluk povedl...

Poté nastoupili větší psíci,kteřé nosy většinou již nezajímají a pro které je na cvičácích spousta jiných věcí k pokousání – pešky,klíny,rukávy. Pár z nich – opravdu dva,neb to byli jediní zástupci tatrmanů a také jsem se již chystal na cestu zpět,jsem se pokusil vyfotit,tak snad je poznat,kdo je pes a kdo figurant a kdo koho kouše.On mi totiž jeden přibližovací objektiv ještě pořád bydlí v Praze,odkud mi má být
doručen,ale znáte to: nejsou lidi  :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat