čtvrtek 8. května 2008

Přírůstek v rodině ... ... aneb láska na celý život.

Krásná,malá, šikovná a dělá,co mi na očích vidí.A do ruky je taky akorát.
Už mne nebavilo vyhazovat 80 procent obrázků,což bylo samozřejmě zapříčiněno i  tím,že jsem si na umělce nejraději hrál,když bylo světla pomálu. A tak jsem se  rozhodl,že udělám změnu. A i když je to ta nejobyčejnější,nejmenší, pořád je  to digitální zrcadlovka. A myslím,že si budeme vyhovovat,už jen z toho důvodu, že nemíním aspirovat na fotografické stupně slávy. A hned včera jsem vzal skřítka na dětské dopravní hřiště a i když lehce pršelo,nějakou dobu jsme tam vydrželi.
Samozřejmě jsem také zvěčnil jednu tatrmaní holku,ale ta na mne dělala trošku "tlamy" .







1 komentář:

  1. (Luci - Mail - WWW) Vloženo 09.05.2008, 18:53:33
    Tak Nikonatka musim pochvalit...dela hezoucky, cisty fota...nebo ze by to bylo tim fotografem:)))????

    (Dobermann - Mail - WWW) Vloženo 09.05.2008, 20:38:34
    Musím uznat,že Nikoňátko mne celkem nepotřebuje :) . Fakt dost samostatné,jen ho musím nosit....

    (lucikoti - Mail - WWW) Vloženo 30.07.2009, 21:13:21
    aký že to máte foťák ??? :D pekné foto to sa musí uznať

    OdpovědětVymazat