pátek 24. prosince 2010

Dopis mamince od jedné psí slečny.

  

Milá maminko /Ardens Stonerose/
zdravím tě ke Kolínu a přeji ti hezké a pokojné svátky. Bohužel letos asi nebudu moci přijet. Určitě víš z novin kolik máme u nás v jižních Čechách sněhu, takže cesty nejsou nic moc . Dokonce i zima je občas tak velká že chodím spát raději do domu a to i přes to, že mám parádní zateplenou boudu a moje spolubydlící / fena retrívra v nejlepších letech/ mně klidně nechá ležet na sobě a já mám tak vyhřívanou podložku.Přeji ti taky, aby ti ježíšek přinesl něco dobrého do misky. Já se mám jinak celkem dobře akorát nějak přibírám na váze asi tak kilo týdně, tak nevim abych si nezkazila postavu . Už musím končit, za chvíli už jdem zase na nějakou procházku spojenou s výcvikem. Pořád mě něco učí. Něčemu už docela rozumím, jako třeba když na mně pán volá "ke mně" "k noze"nebo "sedni" ale některým jeho slovům vůbec nerozumím , když mi třeba řekne "zůstaň" vůbec nemá radost když k němu přijdu.Nebo když chodíme na vodítku, ten se tě tak loudá, že kdybych ho pořád netahala tak tam snad ani nedojdem.Prostě porozumět lidským slovům je fakt těžký, ale myslím, že mi to postupně celkem jde.

Tak ještě jednou hezké svátky a samozřejmně taky celý nový rok
tvoje Lucrezia Borgia / Lara/

jo a abych nezapomněla, nechala jsem si pro tebe nafotit pár snímků, ale ten můj fotograf byl nějakej nervózní a vůbec se mu nelíbilo, že okolo něj radostě běhám, skáču a olizuju mu tu černou věc v ruce jak v ní cvaká a někdy se z ní dokonce zableskne, tak snad se mu to alespoň trochu povedlo.


No,není to krásné rogalo?  :)

Žádné komentáře:

Okomentovat