sobota 8. srpna 2009

Rachot,jak od vibrátoru družky jednoho z kyklopů

se nesl nad blízkým polem od leteckých modelů. Myslel jsem,že si dojedu cvaknout nějaká ta letadélka,která se honila dnes oblohou,ale pořadatelé mi plány zhatili.

Ve snaze co nejvíce vydělat rozhodli,že kolem polní cesty,kde byl sem tam strom a jeho stín, nikdo parkovat nebude a všechny účastníky naháněli na betonový plac jakéhosi statku. To,že bych táhl fotobrašnu kus cesty...budiž,ale rozhodně jsem se nechtěl smířit s pečeným dobrmanem ve vlastní šťávě.A tak jsem se otočil a dojel se podívat opět na zápolení chrtů a chrtic. Tentokrát jsem si místo k focení nevybral dobře a tak obrázků z finálových běhů Středoevropského poháru bych na prstech ruky spočítal. No,není každý den posvícení. :)
Ještě,že mám ta psí mimina,která mohu fotit dnem i noci a která zatím proti tomu nijak důrazně neprotestují.







Žádné komentáře:

Okomentovat