pondělí 20. července 2009

Krása a výkon chrtů v Kolíně

Minulou neděli jsem naložil skřítka do auta a jeli jsme se opět kouknout,jak to chrtům a chrticím běhá. V sobotu se konala výstava,ale protože nebylo pěkné počasí,tak jsme se neúčastnili.A v neděli jsme se vydali až na finálové běhy. Nechtěl jsem,aby se prcek začal nudit a příště třeba neodmítl návštěvu závodní dráhy. I tak jsme měli smůlu,dorazili jsme zrovna o pauze,která trvala víc,jak hodinu.Naštěstí jsem měl pár skřítčích úplatků a tak jsme vydrželi. Já si potom pěkně zafotil a myslím,že díky lepšímu počasí,než minule, že se celkem obrázky povedly.Na vyhodnocení výstavy a závodu jsme z důvodu další delší pauzy nečekali. Skřítek se mne ptal,jestli příště pojedeme zase,tak se snad nenudil. Ještě,než sem dám obrázky a odkaz na galerii, musím splnit povinnost k svým tatrmanním odchovům a napsat, že hnědá dobrmanka ENIGMA Restless Heart získala včera na výstavě v Mladé Boleslavi známku a titul V1 CAC a černý pes GRIND Restless Heart splnil svou první zkoušku ZZO na výborně. A před obrázky link na galerii.



Žádné komentáře:

Okomentovat