úterý 14. dubna 2009

Slunce,pivo,čoklíci.

To vše bylo v sobotu na Krajské výstavě psů v Mladé Boleslavi.
I když piva jsme po prvním "normálním" museli konzumovat nealkoholická,jsa buď řidiči, nebo abstinenti.Nevím,co je lepší,každopádně výsledek byl stejný.

Psi se producírovali opět pod tmavou střechou. Všude kolem světla,jak při ohňostroji a tak mi docela dlouho trvalo,než jsem přišel na to,jak ty čtvernožce zvěčnit.Díky tomu se na některé nedostalo. Díky delšímu čekání jsem si alespoň mohl cvaknout pár psů,kteří dobrmana nepřipomínali ani náhodou. A také výtečníky,kterých se tentokráte sešla slušná partička.

jeden z mnoha – Jarda,přezdívaný Fantomas 007 ...

Mezi všemi pózovala malá Saša.

I přes dopolední hodiny nám pár lišek chtělo dávat dobrou noc.

Chvíli to vypadalo,jako že se dobrmani schovávají ....

Pravdou je,že to vedro bylo úmorné.

Někteří jedinci se netajili s tím,že je to moc nebaví.

Někteří z nás měli velikou radost,že fronta na pivo nebyla veliká.

A myslím,že jsme dobrou náladu zdárně šířili dál ...

Potkal jsem se s kamarádem Petrem,ze kterého je nosič.

Druhý Jarda předváděl vážnou tvář.Vcelku mu to dlouho nevydrželo.

Mezitím v kruhu rostla nová generace hendlerů.

Bohužel jsem do poloviny vystavování tatrmanů zkoumal,jak ta tmavá psiska vyfotit pod tmavou střechou,kolem které pálilo sluníčko.Tudíž na některých fotkách psiska vypadají jako Obama v tunelu :( .

Někteří vystavovatelé si připravili ukázky dlouholetého výcviku nacházení zakutálených pětikorun. Tento cvik se jistě v dnešní době stane velmi populární a po výcvikářích žádaný.

A u "nás" bylo pořád veselo.

A jak to dopadlo? Myslím,že vcelku dobře,Grind dostal V1, jeho bratr velmi dobrou,ale to se dalo čekat.
Byl to téměř poloviční pejsek,než všichni ostatní z vrhu.Také mu to zůstalo,ale majitelé se s námi chtěli setkat a alespoň psa vzali mezi "lidi" :) .Po cestě domů jsem se zastavil za černým dobrmanem z mého vrhu E a byl jsem mile překvapen.
Pes má pěknou hlavu,jakou by mu mohlo pár šampionů závidět.A k brance jsem si tedy opravdu nedovolil přiblížit,protože by mne ten bídák sežral.
A to jsem se mu připomínal: blbečku,to jsem já,skorotatínek. :) Marně.


Ostatní obrázky najdete zde : Fotoalbum .

















Žádné komentáře:

Okomentovat