pondělí 16. února 2009

Třikrát hurá a staré i novější obrázky.

Minulý víkend se tatík malého hnědáka zajel podívat do Brna,kde byly pořádány hned dvě mezinárodní výstavy.
Stává se to již takovým koloritem i v okolních zemích,pořadatel s minimem nákladů dosáhne maximálních zisků a vystavovatelé jsou rádi,že jedou na "výstavu" jen jednou.To,že je ubytování stojí víc,než cesta,je nasnadě.


Ale což,proti gustu ... .Koho ale výstavy baví,je spokojen a komu se zadaří,má radost ještě větší.
Obou výstav se také v baby třídě účastnila malá "Beruška",má oblíbenkyně z vrhu "I",která dostala po oba dny známku Velmi nadějná 1. Ve třídě mladých černých psů si zaskotačil Grind Restless Heart,který bydlí u Simony a Jardy,dvou nejpohodovějších lidí,které znám.Mám dojem,že by svému psovi dali i ledvinu,kdyby bylo třeba.Pečené kuře si ten pacholek bere sám .Na obou výstavách dostal známku Výborný 1 a titul CAJC a já jsem jim to všem třem moc přál.
Nakonec jsem si nechal již zmiňovaného dvouletého hnědého ušáka,Exploited Restless Heart,který je již ve výstavních kruzích jako doma.Ten svému synkovi domů dovezl ze třídy otevřené dvakrát Výborný 1 CAC a v neděli přidal ještě titul res.CACIB.Myslím,že se odchovancům zadařilo na jedničku a že jejich majitelé odjížděli spokojeni.
Nakonec přidám pár fotek "ze šuplíku".

Exploited aka Maxim krmený malou slečnou "z Rybalkovy"  

Jako správný chovný pes se chodí realizovat i na cvičák.

...a sem tam i někoho "kousne"

Malá Iron Maiden Restless Heart aka Sára,u mne to byla Beruška :) 

Pár dní v novém domově, dnes je to již psí slečna .

A tady přeprala svou první "argentínu":

Grind Restless Heart ,kterému se říká Grim,má moc rád koupání (krom lumpáren)

... a ještě jedna "domácí":

A nakonec udělám reklamu černému Urianovi Miratio,který je otcem malé Sáry a jehož poslední fotka se podle mého majitelce Daně dost povedla :










1 komentář:

  1. (Hooligan - Mail - WWW) Vloženo 04.03.2009, 21:18:53
    tu fotku Uriana potřebuji do zpravodaje, můžeš to domluvit :o)))))) prosila jsem už Líbu, aby pro mě u p.C hodila pár slov

    OdpovědětVymazat