sobota 20. září 2008

Skřítek školákem.

Všechny černé sny se uskutečnily a skřítek nastoupil do školy. Do té,ve které jsem i já zanechal nesmazatelné stopy.  :-D

Naštěstí již v ní nejsou přítomny komunistické mumie,které se snažily o deformaci mého pohledu na svět a tak bude mít prcek život o psí chlup jednodušší. Snad.Ještě ráno se snažil usmlouvat dálkové studium,ale bylo mu vysvětleno,že takto na tom vydělá přestávky a časem i dospívající spolužačky. No,pravda,ty spolužačky jsem si přidal ze vzpomínek já,ale on to jistě také uvítá.
A jinak mne dost pobavil:

Kdy se jí ta svačina?
O přestávce mezi hodinami.
Kolik těch přestávek budu muset v té škole být?
Čtyři.
Hmm...ale tolik toho nesním......

No,není to chytrý chlapec?  :-)
Paní učitelka prcky přivítala,rozdala dobroty a rodičům "naložila" úkoly.
Fotil jsem ode dveří,protože rodičů těch malých Einsteinů tam bylo opravdu velké množství.


1 komentář:

  1. (boruv - Mail - WWW) Vloženo 21.09.2008, 20:36:57
    no teda.. ten uz je velkej

    (dobermann - Mail - WWW) Vloženo 22.09.2008, 12:53:32
    To teda! Je to děs,jak to utíká...

    (Luci - Mail - WWW) Vloženo 22.09.2008, 16:27:57
    Velkej a hezkej:) tak at zlomi vaz a Tobe pevne nervy:)

    OdpovědětVymazat